شرکت توسعه پایدار ابنیه حافظ

شرکت «توسعه پایدار ابنیه حافظ» به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه هلدینگ گروه توسعه ابنیه حافظ با تعریف سه پروژه شیخ‌بهایی، حقانی و قلعه‌مرغی، با مجموع زیربنای ۱۸۷ هزار مترمربع در شهر تهران در راستای استراتژی تعریف شده در گروه به‌منظور مولدسازی دارایی‌های راکد، در آغاز مسیر ماموریت محول شده خود می‌باشد.

استفاده از طراحی فاخر، نوآورانه و مطابق با نیازهای روز جامعه و چابک‌سازی فرآیند ساخت پروژه‌ها از طریق به‌کارگیری متدهای به‌روز مدیریت پروژه سرلوحه اقدامات این شرکت به‌شمار می‌رود.

شرکت توسعه سیاحت ابنیه حافظ

شرکت «توسعه سیاحت ابنیه حافظ» به عنوان شرکت تخصصی در زمینه هتل‌داری، گردشگری و بهره‌برداری، وظیفه اصلی بهره‌برداری و ایجاد ارزش افزوده در پروژه‌های اقامتی و تجاری گروه که بالغ بر پنج پروژه می‌باشد را بر عهده دارد.

این مهم از طریق به‌کارگیری متدهای به‌روز و بهینه‌کاوی سازمان‌های پیشرو در این صنعت در سطح بین‌المللی در دست انجام است. مدیریت، راهبرد و ایجاد یکپارچگی در طرح‌های فروش و بهره‌برداری کاربری‌های مختلف پروژه‌ها از وظایف اصلی این شرکت به‌شمار می‌رود.

شرکت توسعه اسکان ابنیه حافظ

شرکت «توسعه اسکان ابنیه حافظ» متولی توسعه و احداث پروژه‌های گروه در مناطق ۱۸ و ۱۹ شهرداری تهران می‌باشد که عملیات اجرایی فاز نخست آن در قالب پروژه شهرک مسکونی حافظ با زیربنای تقریبی ۲۰۰ هزار مترمربع آغاز شده است. شایان ذکر می‌باشد؛ مسابقه معماری طراحی این شهرک با حضور برخی از معماران برتر و ممتاز کشور در سال گذشته برگزار شد.

گفتنی است؛ به منظور مولدسازی دارایی‌های شرکت توسعه ابنیه حافظ در سال گذشته، موضوع احداث مسکن الگو و با کیفیت همراه با رعایت سرانه‌های خدماتی و فضای سبز و اشتراکی در این مناطق در قالب تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفت.

شرکت مدیریت ساخت ابنیه حافظ

شرکت «مدیریت ساخت ابنیه حافظ» به عنوان بازوی تخصصی هلدینگ گروه توسعه ابنیه حافظ در زمینه ساخت و تکمیل عملیات اجرایی پروژه‌های جاری گروه، با دارا بودن هفت پروژه و زیربنای ۳۴۰ هزار مترمربع در سطح کشور به ایفای ماموریت محول شده می‌پردازد.

تنوع پروژه‌ها از مسکونی، تجاری و اداری تا اقامتی (هتل) به همراه تنوع محدوده جغرافیایی تحت پوشش باعث ایجاد ساختاری چابک و پروژه محور در این شرکت گردیده است.

شرکت پشتیبانی و فروش ابنیه حافظ

شرکت «پشتیبانی و فروش ابنیه حافظ» یکی از شرکت‌های وظیفه‌ای گروه توسعه ابنیه حافظ به‌شمار می‌رود که ماموریت اصلی آن، نوسازی و بهسازی شعب و همچنین کارگزاری فروش املاک بانک می‌باشد. تنوع ماموریت‌ها در کنار تعدد پروژه‌ها باعث ایجاد ساختاری تخصصی در این شرکت گردیده است.

ساختار گروه توسعه ابنیه حافظ