معرفی شرکت

شرکت گروه توسـعه ابنیه حـافظ(سهامی خاص) زیرمجموعه بانک «ایران‌زمین» و شرکت «گروه توسعه تجارت داتام» به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر ساختمانی کشور، در یک دهه گذشته پروژه‌های متعددی را احداث نموده است. با توجه به تعریف استراتژی‌های جدید و به‌منظور مولدسازی دارایی‌های راکد بانک، این شرکت از ابتدای سال ۱۴۰۰ تبدیل به هلدینگ تخصصی ساختمان با شرکت‌های تابعه عملیاتی گردید تا ضمن توسعه املاک موجود، با ایجاد ساختارها و زیرساخت‌های مناسب نسبت به خلق ارزش در املاک و پروژه‌ها اقدام نماید.

در حال حاضر شرکت‌های «توسعه پایدار ابنیه حافظ»، «مدیریت ساخت ابنیه حافظ»، «توسعه سیاحت ابنیه حافظ»، «پشتیبانی و فروش ابنیه حافظ» و «توسعه اسکان ابنیه حافظ» به عنوان بازوهای عملیاتی و تخصصی این هلدینگ و در راستای استراتژی‌های جدید تعریف شده به ایفای نقش می‌پردازد.

سبد پروژه‌های گروه در قالب ۱۱ پروژه با کاربری‌های مختلف مسکونی، تجاری، اداری و اقامتی، هم‌اکنون با زیربنای حدود ۷۰۰ هزار مترمربع می‌باشد که با توجه به رویکرد توسعه‌ای و الگوسازی مسکن، این میزان در سال آتی افزایش خواهد یافت.

چشم انداز


 گروه توسعه ابنیه حافظ امیدوار است با ایجاد زنجیره‌ای ارزشمند از شرکت‌های تخصصی فعال در حوزه‌های ساخت، فروش و بهره‌برداری با تکیه بر توان‌مندی‌های فنی، علمی و انسانی غنی خود و قدم برداشتن در مسیر ارزش‌های بنیادین تبیین شده و درک شرایط حاکم بر اقتصاد کشور در یک چشم‌انداز ۱۰ ساله تا افق ۱۴۱۰ از طریق توسعه و مولدسازی دارایی‌ها نسبت به ایجاد، تثبیت و توسعه جایگاه خود در بین شرکت‌های فعال در صنعت ساختمان کشور اقدام نموده و توان‌مندی لازم برای همکاری با شرکت‌های بین‌المللی جهت جذب سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه توسعه املاک و مستغلات را میسر سازد.

ماموریت


گروه شرکت‌های توسعه ابنیه حافظ به عنوان یک گروه تخصصی در صنعت ساختمان کشور از طریق مولدسازی، سرمایه‌گذاری و توسعه‌گری نسبت به ارزش‌آفرینی برای سهام‌داران اقدام نموده و با بهره‌گیری از تجارب و دانش روز با خلق بناهای ماندگار و فاخر به دنبال تسری ارزش ایجاد شده به طیف وسیع‌تری از ذی‌نفعان می‌باشد. در این راستا، نگاه ساختارمند و یکپارچه مبتنی بر فرآیند در طول زنجیره ارزش فعالیت‌ها و بهره‌مندی از ابزارها و روش‌های روزآمد در صنعت ساختمان به همراه پای‌بندی به قوانین ملی، استانداردهای فنی و زیست‌محیطی در مسیر خلق محصولی متمایز را به عنوان ماموریت خود تلقی می‌نماید.